sobota, 16 maja 2015

#newin, annabelle minerals, zestaw kryjący

ślub już za nami, dziś wesele, także spodziewajcie się posta i zatrzęsienia zdjęć haha ;d
w środę zamówiłam zestaw kryjący, annabelle minerals. zaczynałam od podkładu w odcieniu natural fairest, przez natural fair, następnie beige fairest (matujący), po czym stwierdziłam, że ja najzwyczajniej w świecie jestem żółta ;d i golden pasuje idealnie. cieszę się, że przy każdym zamówieniu sklep dorzuca próbeczkę, przez co właśnie miałam szansę wreszcie trafić na odcień golden :3 teraz mam wersję najjaśniejszą - golden fairest, może z czasem skuszę na fair.
kupiłam zestaw kryjący, zważywszy na to, że niestety matujący nie matuje ;d a w takim celu w niego inwestowałam :c
zastanawiam się na jaki kolor pomalować paznokcie i chyba postawię na jakiś morski odcień, mam nieodpartą chęć ;d albo jakiś odcień jak na przykład mają rosliny akwariowe, czy taka soczysta, świeża trawka w cieniu, o ;d porównania mam dziś na poziomie jak widzę ;d zawsze mi się podobał taki głęboki, zielony :3 mam nadzieję, że rozumiecie o jaki mi chodzi ;d
tymczasem post o szamponie z biolavenu jest w trakcie tworzenia i dodamy go jeszcze przed wyjściem. nadto jutro rude wydanie niedzieli dla włosów ;3

miłego weekendu!;*