czwartek, 14 stycznia 2016

Goose Creek, Carrot Cake, Wosk zapachowy

Kolejne łakocie od Goose Creek.
Uwielbiam tą markę i będę wam polecać do znudzenia;d
Ciasto marchewkowe to jedno z moich ulubionych jesiennych przysmaków. Choć po jesieni nie ma już śladu zapach takiego ciasta możemy mieć na wyciągnięcie ręki.


Wosk pachnie jak najprawdziwsze wypieki. Kiedy go zapaliłam mój Narzeczony spytał: co dziś dla mnie pieczesz? : )
Nie piekłam nic i był bardzo zawiedziony, że to tylko wosk.
Wielkim atutem jest to, że wystarczy chwila, by wosk się rozpuścił i zaczął wydzielać zapach. Już po pięciu minutach zaczynam czuć delikatny aromat, który po kwadransie już jest bardzo intensywny.
Jedna kostka wystarcza na około 6 godzin palenia, co jest świetnym wynikiem. Zapach roznosi się po całym domu w oka mgnieniu, a co najlepsze, jest wyczuwalny jeszcze na drugi dzień.
Sam zapach jest niesamowicie przyjemny, bardzo ciepły, domowy, przytulny. Wprawia mnie w spokojny nastrój chwil spędzonych przy kawie i ciastku.
Wosk pachnie korzennym ciastem marchewkowym, a więc nutą główną jest słodka marchewka z dodatkiem korzennych przypraw - cynamonu, imbiru, kardamonu, gałki muszkatołowej. W tle pobrzmiewa trzcinowy cukier i śmietanka kremówka.
Całość jest niezwykle apetyczna, słodka, ale rozgrzewająca, lekko pikantna. Aromat jest bardzo realistyczny, idealnie oddaje zapach prawdziwego, świeżo upieczonego ciasta marchewkowego.
Zdecydowanie fanom zapachów jedzeniowych, słodkich przypadnie do gustu.
Ja w swojej kolekcji mam głównie takie zapachy i przyznam szczerze, że mam ochotę na coś innego.
W tej chwili na stronie PachnącaWanna, gdzie można kupić zapachy Goose Creek trwa promocja i prawie wszystkie zapachy są przecenione. Nie sprzyja to oszczędzaniu ;d
Woski są obecnie w cenie 17 zł : )

2 komentarze:

  1. Kusisz tymi woskami :) Ja nie mam jeszcze żadnego doświadczenia w tej materii (może poza waniliowymi świeczkami z Ikea :)
    Szukam ładnego, niedrogiego kominka, ale na razie nic nie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.