niedziela, 7 lipca 2013

spotkanie blogerek, Katowice, relacja ; )

wczoraj w Katowicach, w uroczej muffiniarni, odbyło się spotkanie blogerek.
nie dość, że pierwszy raz miałyśmy szansę być na takim spotkaniu, to w dodatku pierwszy raz organizowałyśmy coś podobnego ; )
mam nadzieję, że każdy wyszedł zadowolony, ponieważ jak dotąd (czyli do 23 roku życia) potrafię sobie zorganizować jedynie wodę na herbatę bądź kawę i wychodzi mi to mistrzowsko ; )
dziękuję wszystkim Dziewczynkom za przybycie ; * są z Was na prawdę świetne babeczki.
szczególne podziękowania dla na prawdę uroczej i maksymalnie dziewczęcej Ani, która nie raz oferowała pomoc, jednak my jesteśmy zosie-samosie ;d
i dla Klaudii (o włosach tak cudownych... na które nie mogłam się wczoraj napatrzeć), która również wykazała zainteresowanie w tej kwestii : )

zacznijmy od rzeczy, która fascynowała mnie wczoraj najbardziej, nie ukrywam ;d Pani Magda tworzy prawdziwe cudeńka! <3

nadmienię, iż z każdą kolejną chwilą witryna z cupcake'ami była coraz bardziej 'wymieciona' ze smakowitości ; )

a to właśnie Ania ; )
i Agnieszka : )

na pierwszy ogień poszło Palmer's.
wiem, że to zabrzmi dwuznacznie, ale Pani Przedstawicielka bardzo mi się podobała ;d przybliżyła nam nieco produkty, które przyznam bardzo mi przypadły do gustu, ciekawe jak sprawdzi się to co otrzymałam.

i upominki dla nas ; ) miło, że dano nam możliwość wyboru a'konto produktu, który chcemy przetestować.
i wspólna słit focia ;d

zdążyłam zauważyć, że Panna Magda jest NIESAMOWICIE fotogeniczna, zazdrościmy :c

w między czasie paznokcie Ani, które mi się baaardzo podobały:

następnie gościłyśmy sklep balmshop.pl ; ) dziękujemy, raz jeszcze, serdecznie za przybycie.
bardzo mili Państwo, zresztą widać na zdjęciach ten na prawdę szczery uśmiech ;>
Pani przewertowała nasze blogi, zapoznała się z ich treścią i starała się by upominki, jak najbardziej przypadły do gustu każdej z osobna : )

same również miałyśmy dla Dziewczyn parę upominków od firm : )

jesteście rozkoszne wszystkie trzy na tym zdjęciu <3
widzę, że bransoletki Sweet Muffins się spodobały... ; )
tak patrzę na to zdjęcie... Magda wybacz, że Ci tak nieudolnie wsadziłam karteczkę do identyfikatora :c

jak widać moje ulubione modeleczki ; )

i znów wszystko co kocham ;d
i czar wymianek! od razu kiedy zobaczyłam madame lambre nieśmiało spoglądałam na Olę i... MAM!

DOTKNĘŁAM TYCH CUDOWNYCH WŁOSÓW!
pozowanko ; * a obok Alicja : )

1/37464738324646748 stołu zawalonego kosmetykami ;d

za sprawą Asi dodaję takie cudeńko:

dziękuję, sama męczyłabym pewnie te bannery ze sto lat ;d

dziękujemy bardzo wszystkim firmom, które zgodziły się nieco nas obdarować, bardzo nam z tego powodu miło : )
niezmiernie doceniamy wsparcie naszej inicjatywy i zainteresowanie.
krótko mówiąc, mamy co testować!: )

zdjęcie grupowe, że tak powiem ;d

Sylveco:
Virtual:
Ziaja:
Palmer's:
balmshop.pl:
Sweet Muffins:
szaleję za swoją bransoletką!
Revitalash:
Ambasada Piękna:
Herba Studio:
 
bydziubeka:

dziękuję serdecznie Dziewczynom za przybycie ; *

szczególne podziękowania dla Pani Magdy za udostępnienie nam lokalu!
Miss Cupcake
<3

+/-
w razie czego, będę aktualizować posta gdyby znalazło się jeszcze jakieś godne ujrzenia światła dziennego zdjęcicho, buziaczki!; *

38 komentarzy:

  1. faaaajnie, zazdraszczam Wam trochę :) Może kiedyś będzie nam dane się spotkać. Gdybyście kiedyś były w Częstochowie, dajcie znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki kosmetykami, ale najbardziej zazdroszczę babeczek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja KOCHAM babeczki <3 miejsce na spotkanie wymarzone jak dla mnie ;d

      Usuń
  3. Dziewczyny odwaliłyście kawał dobrej roboty. Świetna organizacja. DZIĘKUJEMY i do następnego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak strasznie nas cieszą Twoje słowa : ) dziękujemy Kochana ; *
      jakoś na jesieni nie obraziłabym się na jakieś spotkanko ;>

      Usuń
    2. zgadzam się! Spotkanie na jesień to dobra opcja! Piszę się już na to teraz :D

      Usuń
    3. To i ma skromna osoba chętnie by przybyła na jesienne spotkanie ;)

      Usuń
  4. zazdroszczę tego spotkania, mam nadzieję, że następnym razem dołączę do Was :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spotkanie, po fotkach widać jakie wszystkie jesteście zadowolone :)Tyle maniaczek kosmetycznych w jednym miejscu istne szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  6. no nieźle się bawiłyście ;)

    uwielbiam kosmetyki Palmer's ! <3
    wielka miętę do nich czuję
    jeszcze jak na Polskim rynku nie były dostępne w takiej ofercie jak w chwili obecnej sprowadzałam specjalnie z UK. Uwielbiam

    babeczki pierwsza klasa, mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw Ziaja ma takie fajne kremy ?
      fajnie wiedzieć :)
      koniecznie daj mi znać jak się sprawują
      to sama też zakupię ;)

      Usuń
  7. Dziękuję za spotkanie :) Było super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Było fantastycznie, dziękuję za organizację fajnego spotkania :) Miło było Was poznać i mam nadzieję, że do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Piękności ; *
      również mamy nadzieję, że do szybkiego zobaczenia : )

      Usuń
  9. Najbardziej zazdroszczę Wam kremów z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Mam nadzieję, że na następne spotkanie się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, jeśli będzie organizowane przez nas to rzecz oczywista!: )

      Usuń
  11. Kochana, karteczka w identyfikatorze była dobrze wsadzona. To ja tak przypięłam go ;)
    Ps. dziękuję za spotkanie, było naprawdę super, miło było Was poznać i do następnego

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutałkens ;c chciałąm być, ale obrona siła wyższa

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) szkoda, że ja jednak nie zdecydowałam się na to spotkanie- kwestia dojazdu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście niesamowite! :* Dziękuję za spotkanie :) A ze mnie już jest taka bestia otwarta, że lubię pomagać i wszędzie mnie pełno :D ADHD :D
    Do zobaczenia niedługo mam nadzieję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś jak taki promyczek słoneczka, poważnie ; ) bardzo Cię polubiłyśmy Aniu ;*
      pewnie, że niedługo się zobaczymy!

      Usuń
    2. Ooo! Ale mi się miło zrobiło! :* I wzajemnie Aniołku i Diabełku :D:*

      Usuń
  15. Szkoda że nie mogłam być, super prezenty i widać że atmosfera była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać spotkanie udane ;) piękna bransoletke dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne prezenty, udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te babeczkowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, ja niby my z Anią ulubione modeleczki? hihi bo my się z Anią znamy już troszkę i świetnie się dogadujemy :)

    DZIĘKUJĘ ZA ŚWIETNE SPOTKANIE! Miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dogadujemy się jak mało kto. Nawet dużo nie rozmawiając wybrałyśmy te same kolory ciuchów na spotkanie :D

      Usuń
  20. Dziękuję za spotkanie. Było świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za spotkanie i przestań z tymi włosami!! :D do następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Spisałyście się na medal! Spotkanie było świetne!
    I jeszcze raz dziękuję! :*
    Oby do szybkiego następnego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki z Balshop mnie interesuje, bo też ostatnio dostałam coś firmy Apis :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. to już kolejna relacja z tego spotkania, którą oglądam, a z każdą zazdroszczę coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne spotkanie i prezenty ^^ Super, że was doceniono :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna organizacja! To było moje pierwsze spotkanie blogerek, ale było naprawdę super :) Dziękuję bardzo, miło było Was wszystkie poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.