sobota, 26 października 2013

spotkanie blogerek, sosnowiec, 07.12.2013r, informacja : )

cześć Kochane : )
zastój w dodawaniu postów, jak również niemoc odpisywania na każdy mejl, spowodowane są tym, że wciąż korzystam z nieswojego komputera i nie wiem ile jeszcze ta sytuacja będzie miała miejsce, niestety, ponieważ mój komputer był dość intensywnie zawirusowany.

na dniach stworzę obiecany banner do spotkania, jak również wydarzenie na facebooku, które roześlę do każdej z uczestniczek mailem : )
w mejlu będzie również podany również numer konta bankowego, na który będzie trzeba przesłać pieniądze do dnia 05.11.2013, ponieważ wtedy pragniemy zapłacić Wypiekarnii ; )
kwota to 25 złotych : )

przeglądając minione spotkania, które już się odbyły, postanowiłyśmy 'odgapić' pewien szczytny cel i akurat w tym względzie nie czuję się źle, iż nie jesteśmy oryginalne : )
mianowicie, planujemy zbiórkę rzeczy przydatnych (a wiadomo, iż wszystko jak na wagę złota) dla Schroniska dla Zwierząt w Sosnowcu, które nie jest nam obce, ponieważ swojego czasu Monika była wolontariuszką ; ) a że event jest akurat w Sosnowcu to wręcz pysznie się złożyło.
także każda z uczestniczek byłaby proszona, by coś ze sobą przytaskać : ) wiadomo, że przydaje się wszystko (jak choćby stare koce, kołdry, poduszki, karma, zabawki) ; )

jak mi się coś jeszcze przypomni, to zaktualizuję posta, ale chyba już wszytko zostało powiedziane ;d

3 komentarze:

  1. Super cel. Sama znalazłam psa w zeszłym roku i oddałam go do schroniska w związku z tym mam sentyment do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie Sophie. Czekamy grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, dziękuje za przyjęcie:) Przyniosę coś dla schroniska :) Sama organizowałam podobną zbiórkę na moim spotkaniu :)
    pozdrawiam
    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.