wtorek, 24 lutego 2015

Greta Vintage Store, pas do pończoch panterka + pończochy FF Gio Point Heel

Dziś prezentacja kolejnej części zamówienia, które udało nam się zamówić dzięki uprzejmości Sklepu Greta Vintage Store, którego już chyba nie trzeba przedstawiać ; )

Skusiłam się na pas do pończoch w panterkę, ponieważ podświadomie zawsze ciągnie mnie w stronę motywów zwierzęcych. Bielizna z takim wzorem to moje małe zboczenie, ale spokojnie, nie potrzebuję jeszcze konsultacji psychologa ;d Mój model ma 8 podwiązek, nie standardowe 6. Jego cena to 149 zł.


Pas okazał się strzałem w dziesiątkę! Dzięki temu, że jego materiał różni się od innych pasów z Grety, które mam (Mata Hari oraz Bloody Mary) jest jeszcze bardziej wygodny, a myślałam, że to niemożliwe by było jeszcze bardziej komfortowo.
Materiał jest dużo bardziej elastyczny, bardziej rozciągliwy. Wstawka 'panterkowa' jest grubsza i nie rozciągliwa, dzięki czemu lekko spłaszcza brzuch i trzyma wszystko w ryzach. Całość wykończona jest śliczną falbanką, która nie odznacza się nawet pod ołówkową spódnicą, a według mnie dodaje kokieterii i słodyczy.
W tym pasie można spędzić cały dzień i jeszcze iść spać, a nic nie będzie ubierało, ściskało. W ogóle nie czuję go na sobie.
Polecam serdecznie na dobry początek dla wszystkich niezdecydowanych.
Podwiązki mają grubość 2 cm, są czarne, mają oczywiście metalowe regulatory, które jeszcze nigdy nie zawiodły.


Pończochy to coś, na co miałam smak jak tylko pojawiły się w sklepie. Kolor jest niesamowity, a sama pończocha tak delikatna jak mgiełka, dlatego możecie zauważyć na zdjęciach, że fotografowane były w rękawiczkach, które również wrzuciłam do koszyka przy okazji zamówienia. Kosztowały tylko 6 zł, a dają komfort podczas zakładania tak jedwabistego cudeńka.
Łatwo jest jest pozaciągać, właściwie to już wyciągnięte z opakowania mają na sobie mikro zaciągnięcia, ale na nodze wszystko się rozprostowuje i absolutnie nic nie widać.
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie będą tak trwałe jak inne pończochy, ale nie mogłam sobie ich odmówić.
Szczególnie, że są lekko elastyczne, pięknie układają się na nodze, a dzięki szerokiej, elastycznej manszecie bardzo wygodnie się je nosi. Zaletą jest również sposób, w jaki pończochy mienią się w słońcu czy sztucznym świetle. Wyglądają zjawiskowo <3
Cena regularna to 119 zł, jednak teraz są przecenione na 99 zł ; )