piątek, 27 września 2013

Aktualizacja włosowa

To dziś parę słów na temat moich włosów oraz trochę zdjęć w ramach tego, że miesiąc dobiega końca ; )

Włosów nie podcinałam już od ponad dwóch miesięcy, jedynie regularnie podcinam grzywkę.
Końcówki są lekko suche i lada dzień udam się z nimi do fryzjera.



a tymczasem:
farbowanie - co 7, 8 tygodni. Ostatnio polubiłam się z farbką Garnier Color Naturals 7.40 miedziany blond.
Ładnie chwyta, kolor wychodzi żywy, odrosty ładnie rozjaśnione (a naturalnie mam ciemny brąz więc jest co rozjaśniać ;d). Także chwilowo pożegnam się z farbami profesjonalnymi.

mycie - szampon Alterra papaja i bambus,
Ziajka żel myjący do włosów i ciała z pingwinami na opakowaniu,
raz na czas zwykły, brzozowy szampon albo pokrzywowy z sls, najczęściej firmy Barwa.

odżywki i maski :
Garnier, odżywka do włosów farbowanych `żurawina i olejek arganowy'
Garnier, odżywka do włosów blond `rumianek i miód kwiatowy`,
Maska sleek line, repair&shine,
Alterra, maska i odżywka z granatem i aloesem,
Dove, Repair Therapy, Intense Repair Conditioner.

Oleje:
raz na czas olejek ze słodkich migdałów lub arganowy,
od połowy długości, zwykle zostawiane na godzinę, dwie.

+ na wilgotne włosy kropla Bioelixir Argan Oil.

12 komentarzy:

  1. własnie zatęskniłam za rudymi ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoim kolorku :) Jak doszłaś do takiego koloru? Bp przeglądałam wcześniejsze posty i farbowałaś ciemną henną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prowadzę bloga wspólnie z Przyjaciółką, ja mam falowane, ciemne, a moja Wiewióra rude i proste : )

      Usuń
  3. ale wcześniejsza czerwień chyba twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sophieczerymoja.blogspot.com/2013/05/wosowa-aktualizacja-w-dwoch-wydaniach.html
      tak, tak, miałam przez jakiś czas czerwone włosy, o takie : )

      a tu czerwień Moniczki: http://sophieczerymoja.blogspot.com/2012/04/ogien.html

      Usuń
    2. to już wszystko wiem:) Super kolory dziewczyny:) Strasznie kuszą :)

      Usuń
  4. co za boski kolor :) ja też mam rude - średni miedziany blond ale ze Schwarzkopf :) to moj pierwszy rudy kolor i go kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor :) twoje włosy wyglądają bardzo ładnie - moje nie są takie posłuszne :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Farba suuuuuper!!😊 polecam😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam na Twój blog przed zakupem farby Właśnie w sklepie zakupiłam ten numer farby, mam nadzieję, że wyjdzie równie piękny co u Ciebie! ;d Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.