wtorek, 10 września 2013

wakacyjnie ; ) i włosowo

dziś uraczę Was paroma zdjęciami z, nie ukrywajmy, kończących się wakacji.
przyznam, że na prawdę baaardzo pragnę ponownie wejść między ludzi, biec z rana na 831/801 próbując wetknąć palec w tłum (w przewadze studentów) wylewających się wprost z autobusu ;p brakuje mi zwiedzania pięter mojego wydziału i picia kawy z automatu po zakamarkach o których nikt nie bladego pojęcia.
z nudów przeczytałam już wszystkie książki obowiązujące do sesji zimowej.
innymi słowy, na prawdę potrzebuję już na nowo tysiąca obowiązków ;d najwyraźniej jest to lekki przejaw masochizmu z mojej strony.
dziś zatracam się w genialnej książce Kazimierza Kumanieckiego "Cyceron i jego współcześni".
przyznam, że pochłaniam ją jednym tchem ; ) postanowiłam jednak zrobić przerwę i podpiąć się pod 'świat', tym samym dodając wreszcie posta na bloga.
po powrocie nadrobię zaległości zarówno w postach jak i w odwiedzinach Waszych blogów, bowiem przyznam szczerze z nowinkami jestem strasznie do tyłu : )
a internet w hotelu, w którym aktualnie przebywam, jest szczerze powiedziawszy leniwy niczym górski, maleńki potoczek : )

zacznę od paru zdjęć z Grecji, nie będę Wam wrzucać całej 4 gb karty pamięci, gdyż minęło by się to z celem.
patrząc na te zdjęcia, stwierdzam, że nawet zdjęcie jedzenia tchnie Grecją w 100% ;>





















i parę zdjęć z 'teraz':









na koniec zdjęcia już nieco bardziej zbliżone tematyce bloga ;p załączam zdjęcia włosów mojej siostry, długość do jakiej dążę a jak na razie moje 'sploty' robią bunt i rosną powolutkuuu :< w piątek zabieram moją czarnulkę do fryzjera na dekoloryzację do brązu i podcięcie <3
tu jeszcze lekko wilgotne po umyciu, bez flesza, na dole zaś z fleszem.

w górach pokochałam rower na nowo, szkoda, że po powrocie nie bardzo mam z kim na owy rower wsiąść, a szkoda :c

6 komentarzy:

  1. lubię takie posty, dużo dobrego jedzonka, piękne widoki i zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Masz przepiękne włosy :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, narobiłaś mi smaka na jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Tęsknię za moim studenckim życiem, ale mogę już tylko powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym jeszcze sobie wygrzała 4 literki na plaży w słońcu! aaaah!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.