wtorek, 21 stycznia 2014

o kilku zastosowaniach Serum Hialuronowego, Soraya

Mowa konkretnie o Serum Hialuronowy Mikrozastrzyk Soraya.
Otrzymałam je od firmy Soraya na grudniowym spotkaniu blogerek i do niedawna leżało zapomniane w kącie, aż niedawno odgrzebałam je i zaczęłam stosować. W gruncie rzeczy jest to kosmetyk dość wszechstronny.

- Stosuję go na twarz pod krem, rano oraz wieczorem mieszam na dłoni z kilkoma kroplami oleju arganowego.
Serum ma delikatną konsystencję, która wchłania się w skórę całkowicie już po niepełnej minucie i wtedy można nałożyć krem. Używam go również na okolice oczu, które ładnie napina i wygładza. Nie podrażnia tej delikatnej skóry, nie powoduje szczypania czy łzawienia. Na temat zmarszczek się nie wypowiem, bo nie posiadam.
Nie przyspiesza przetłuszczania skóry, makijaż trzyma się na nim dobrze, a buzia bardzo szybko odzyskała komfort i nawilżenie, którego ostatnio jej brakowało ze względu na kurację retinoidami.

- Serum można również nakładać na usta.
Robię to przy okazji nakładania na twarz, lecz jeśli nałożę grubszą warstwę na usta przed makijażem to zauważyłam, że pomadka dłużej się utrzymuje, nie widać suchych skórek i przy pomadkach matowych, które mają tendencję do wysuszania, nie odczuwam żadnego ściągnięcia.

Na koniec zostawiam mój numer jeden czyli zastosowanie na włosy.
1. Dodanie kropli tego serum do maski. Moją ulubioną maską w tym momencie, która najlepiej mi się sprawdza w tym miksie to Kallos mleczny, który sam z siebie ma skład zbyt proteinowy, a za mało nawilżający, przez co moje włosy były zbyt sztywne.
Po dodaniu to porcji maski dwóch kropel gliceryny oraz kropli wielkości orzecha laskowego tego serum z kwasem hialuronowym moje włosy po 15 minutach wyglądają jak nowe.
Rozczesują się właściwie same, są gładziutkie i mięciutkie, nie plączą się w ciągu dnia tak bardzo jak zwykle. Są dociążone, ale nie przyklapnięte, mimo nałożenia na skalp, co u mnie powoduje często przetłuszczanie.

2. Mieszam pół na pół z kosmetykiem ochronnym, którego używam na końcówki, chwilowo był to jedwab z marion, teraz olejek arganowy. Dzięki temu olejek nabiera lekkości, włosy nie są przetłuszczone czy oklapnięte, a końce wygładzone i nawilżone.
Pojemność serum to 30 ml, cena około 20 zł.
Wydajność również na plus.

+ wczorajsze zakupy, najbardziej chyba cieszę się z escady, trafiłyśmy na likwidację perfumerii douglas (katowice) i tym samym na obniżenie cen na wszystkie towary o 50%, a escada 50 ml została przeceniona już wcześniej z 200 zł na 130 zł a do tego jeszcze -50% ;d
piękna sprawa, tym bardziej, że to jeden z moich ulubionych zapachów, zaraz obok CK in2u.
miałam zakusy na armaniego, pomadkę nr 604 w odcieniu ślicznej śliweczki, ale doszłam do wniosku, że ładniutki zapach przyda mi się bardziej.
wreszcie mam odżwykę z l'oreal fibralogy i błoto z morza martwego na które zawsze mi brakowało, jakimś dziwnym sposobem. masełko z bielendy miało być dla mnie niczym tańsza wersja masełka z nivei, ale niestety po paru zastosowaniach mogę stwierdzić, że to na prawdę niewypał ;e

14 komentarzy:

  1. szkoda, że masełko bielandy nie wypaliło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety jest tragicznie, wręcz spływa po nałożeniu...
      po nocy nie miałam go na ustach lecz dookoła ust ;d

      Usuń
  2. O masełku Bielenda też mam takie zdanie :( a błoto z morza martwego mnie interesuje, widziałam w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa i śliczne masz te włosiska <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że do masełek Nivea im daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Która perfumeria jest w likwidacji? Ta na rogu w centrum?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to serum! Moim cała ta seria jest jedną z nielicznych udanych od Sorayi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojego jeszcze nie otworzyłam, na razie używam żelu z konkurencyjnej firmy, ale nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah Twoje włosy - marzenie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to serum hialuronowe soraya ja używam tylko do twarzy ale daje rewelacyjne efekty ! Skora jest odżywiona, nawilzona i wygładzona. Marszczki wypełnione, skora bardziej napięta i ujędrniona wygląda o kilka lat młodziej ! Serum jest wydajne, dobrze sie wchłania, no i naprawdę fajnie pielęgnuje skore- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to serum hialuronowe soraya ja używam tylko do twarzy ale daje rewelacyjne efekty ! Skora jest odżywiona, nawilzona i wygładzona. Marszczki wypełnione, skora bardziej napięta i ujędrniona wygląda o kilka lat młodziej ! Serum jest wydajne, dobrze sie wchłania, no i naprawdę fajnie pielęgnuje skore- polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne serum ! Uzywam go od kilku tygodni ale just po pierwszych trzech dniach zobaczyłam efekty - skora jest nawilżona, wygładzona i napięta. Zmarszczki sa wygladzone, skora wydaje sie byc uelastyczniona. Rewelacyjny produkt z tej serii mam rowniez krem - bardzo fajny! Polecam cala serie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.