niedziela, 19 stycznia 2014

Kringle Candle, ciąg dalszy

Dziś o pozostałych dwóch zapachach świec Kringle Candle, które zamówiłam w grudniu.
Bez wątpienia te, o których napiszę teraz, okazały się do mnie łaskawsze i sprawiły, że nie skreślam do końca tej firmy, a nawet zamierzam w najbliższym czasie zaopatrzyć się w inne zapachy, aczkolwiek nie w formie samplerów 15 godzinnych, gdyż wynika z moich doświadczeń, że są one mało intensywne :<

Pumpkin Spice, druga moja świeczka w formie 15 godzinnego samplera. Ta akurat nie rozczarowała tak, jak pierwsza (KLIK, KLIK). Ma pachnieć "świeżo upieczonym ciastem dyniowym: cynamonem, goździkami, gałką muszkatołową i oczywiście soczysta dynia".
I tak właśnie pachnie. W listopadzie piekłam ciasto dyniowe, ten zapach bardzo mi je przypomina.
Dużo przypraw i dynia, ale mimo intensywności dodatków zapach nie należy do tych z kategorii 'boli mnie głowa'.
Jest ciepły, otulający i średnio intensywny, ale w moim pokoju jest wyczuwalny. Rozbudził moje pragnienie by sięgnąć po kolejny zapach dyniowy - dyniową latte. Myślę, że również przypadłby mi do gustu.
Spalił się prawie do końca.
Cena 11 zł.

Ciasteczko kokosowe, "Niepowtarzalny tropikalny zapach kokosa połączony z bogatym, maślanym ciasteczkiem".
Świeczka pachnie jak kokosanki z cukierni. Czuć wyraźną nutę maślaną, ale i wiórki kokosowe.
Na sucho bardziej przebija masełko, ale kiedy rozpalimy świeczkę rozgaszcza się również kokos.
Ten zapach jest jednym z intensywniejszych. Rzeczywiście pachnie w całym pokoju bardzo wyraźnie, chociaż na pierwsze niuchnięcie jest to bardziej ciasteczko maślane. Idealnie komponowała się z Christmas Cookie, Yankee Candle.
Pali się równomiernie i do końca.
Wydaje mi się, że dłużej niż obiecane 12 godzin, za co plus.
Cena 13 zł .

4 komentarze:

  1. Pozostanę przy YC, które co prawda mi się trochę znudziły, ale za to pachną tak, jak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam aż smacznie mi się tutaj zrobiło ;) kokos i dynia..chciałabym to poczuć. Fakt, że samplery nie wiele pachną choć to zależy jakie bo teraz mam taki mało intensywny a wcześniej miałam inny i pachniał na cały pokój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdziły :) Kusi mnie ten zapach ciasteczka kokosowego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi zapachniało ciasteczkami kokosowymi! :) Uwielbiam zapach kokosa...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.