wtorek, 23 kwietnia 2013

Schauma, odżywka z kofeiną

Dwa tygodnie temu na promocji zaopatrzyłam się w odżywkę marki Schauma.
Kosztowało mnie to tylko 5 zł (cena promocyjna, zaś regularna to około 8 zł), więc wzięłam, głównie z myślą o mieszaniu jej z tonerem.
Ale już po pierwszym użyciu okazało się, że ma potencjał, a z każdym kolejnym upewniałam się, że było to najlepiej wydane 5 zł w ostatnim czasie ; d poza oczywiście muffinkami z cukierni <3
w opinii producenta :
"Odżywka wzmacnia włosy, aby zmniejszyć ilość wypadających włosów, dodatkowo ułatwia rozczesywanie. Formuła z fito - kofeiną przeznaczona jet dla włosów słabych, cienkich z tendencją do wypadania. Regularne stosowanie odżywki wzmacnia siłę włosów oraz zauważalnie zwiększa objętość, a włosy wyrastają silniejsze".

jak już powiedziałam, podchodziłam do niej sceptycznie, już dwa razy się przejechałam na odżywkach Schaumy i do tej również miałam dystans, ale od pierwszego użycia wszelkie obawy i uprzedzenia minęły.
Włoski są mięciutkie, gładkie, puszyste.
Sprawiają wrażenie zdrowych, odżywionych, ładnie się układają, nie są przyklapnięte i dłużej zachowują świeżość.

Ładnie się rozczesują.
Wszystko jak najbardziej na plus : )

Ale patrząc na skład tej odżywki można się domyśleć, że będzie się ona nieźle sprawdzać.
Wysoko w składzie pantenol, keratyna, kofeina, wyciąg z kwiatów rumianku, ekstrakt z liści szałwii, ekstrakt z liści melisy, ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, ekstrakt ze skrzypu polnego ,ekstrakt z liści rozmarynu, ekstrakt z chmielu.

Jedynym minusem jakiego mogę się dopatrzeć jest dziwna konsystencja a właściwie właściwość tej konsystencji. Mianowicie odżywka sama w sobie jest gęsta, ma przyjemny zapach, ale kiedy nakładamy ją na wilgotne włosy, staje się wodnista i spływa z włosów.
najlepiej nałożyć ją po porządnym odciśnięciu wody, wtedy wszystko jest w porządku.


i na koniec cukiernicze cuda, niestety dziś 'jadły' tylko i wyłącznie oczy, zważywszy na fakt, że portfel na przymusowej diecie, niestety nie poselskiej, hihi ;d

9 komentarzy:

  1. Mam tę odżywkę. Pokochałam ją od pierwszego użycia, jeśli o mnie chodzi to naprawdę świetna rzecz. <3
    I dziwiło mnie, że nie ma nigdzie jej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. skończyła mi się właśnie odżywka do włosów i wiem już jaką wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a juz myślałam, że to bedzie jakiś niewypał a tu patrzę taki skład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio schauma mnie też zaskoczyła, ale szamponem :)
    może i tej odżywki spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ciekawa ta odzywka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam taki szampon a szczerze nie wiem czy tak dobrze działa..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubia ją moje włosy, oprócz końców- wysusza mi je;// Stosuje wiec na skalp bo ma kofeine wysoko;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że też polujesz na promocje w drogeriach :) 5zł za odżywkę to niewiele, zwłaszcza jeśli jest ona całkiem przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz. Mam nadzieję, że zajrzysz częściej :)

    Co do odżywki, to nie spodziewałabym się po niej takiego fajnego składu :o Na pewno spróbuję, konsystencja mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.