wtorek, 15 lipca 2014

Pharmaceris Fluid Ochronno-Korygujący SPF 50+

Odkąd używałam retinoidów wyrobiłam sobie nawyk używania kremów z filtrem codziennie na twarz, dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy w aptece zobaczyłam ten fluid. Od razu poprosiłam o próbki i następnego dnia już rozpoczęłam testowanie.
Fluidy z Pharmaceris nie są mi obce, ponieważ swego czasu zużyłam kilka opakowań Intensywnie Kryjącego, z którego byłam zadowolona, ale do czasu, aż moja skóra nie zaczęła się przesuszać i musiałam go zmienić na inny :<
Od tamtej pory używałam różnych drogeryjnych fluidów, ale w końcu uznałam, że mam dość nakładania na buzie samej chemii i ciężkich sylikonów.
Dwie próbki Pharmaceris'a starczyły mi na sześć użyć, co uważam za dobrą wydajność. Fluid sprawdził się u mnie na tyle dobrze, że kupiłam pełnowymiarowe opakowanie.


Przede wszystkim doceniam jego wysoki filtr, który świetnie chroni skórę, ponieważ nie zauważyłam bym się opaliła, po całym dniu skóra nie jest zaczerwieniona.
Podkład świetnie kryje, a przy tym jest bardzo delikatny, nie uczula, nie zapycha i jest bezzapachowy.
Przeznaczony jest do skóry bardzo wrażliwej, alergicznej, po zabiegach dermatologicznych, czyli nie ma prawa działać negatywnie na stan skóry, wręcz według producenta ma łagodzić podrażnienia.

Podkład nakładam na krem nawilżający albo na krem z filtrem Ziaja matująca SPF50+. W każdym przypadku świetnie się rozprowadza, wystarcza na prawdę niewielka ilość by pokryć twarz. Ja używam do tego flat topa Hakuro H50s, który świetnie się w tym celu sprawdza. Jeśli nałożę dwie warstwy uzyskuję efekt prawie jak po Revlonie Colorstay. Wszystkie niedoskonałości są zakryte, koloryt skóry wyrównany, nie potrzebuję używać korektora.
Jedynie odrobinę nakładam pod oczy.
Przypudrowany trzyma się cały dzień, oczywiście należy pilnować czy nie należy przypudrować noska w ciągu dnia ; d jeśli nie dotykamy często twarzy to nie musimy się martwić o trwałość.
Nie jest aż tak trwały jak Revlon, nie przetrzyma wszystkiego, delikatnie ściera się podczas ekstremalnych sytuacji typu długotrwały upał czy intensywny wysiłek fizyczny, ale wszystko można poprawić i wygląda się ciągle dobrze.
Nie podkreśla suchych skórek, ale oczywiście peeling jest wskazany.
Przy zachowaniu swoich właściwości kryjących pozostaje bardzo lekki, w ogóle nie czuję go na twarzy.


Dostępne są tylko dwa kolory, z czego ja mam ten jaśniejszy 01 Ivory, co jest minusem.
Cena również nie jest najniższa - ja zapłaciłam 42 zł, ale jak za tego typu produkt, który nakładamy codziennie na twarz, myślę, że warto.

33 komentarze:

  1. Faktycznie nieźle kryje. Ciekawy. Na razie muszę wykończyć filtry, ale jest godny rozważenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w sam raz do mojej cery. Chyba rozważę jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krycie dobre ale co z tego jak najjaśniejszy odcień na mnie wciąż wygląda jak opalona cegła

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym ostatnim zdjęciu podkreślił pory... Na twarzy nie ma tego problemu?

    Skusiłabym się, gdyby nie cena... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twarzy nic nie podkreśla, ani suchych skórek ani porów.
      Wygląda bardzo naturalnie : )

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że Pharmaceris wprowadziło taki ciekawy kosmetyk.
    Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam, bo na pewno trafiłby do mojej wakacyjnej kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. A matuje ? :) choć tyci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po nałożeniu nie świeci się jak latarnia, ale nie matuje niestety. aczkolwiek dobrze przypudrowany nie błyszczy się w ciągu dnia prawie wcale, a miewam z tym problem ; )

      Usuń
  7. słyszałam bardzo dużo dobrego o podkładach Pharmaceris i muszę zgłębić temat :)
    ciekawa jestem czy ten podkład wyrównałby zaczerwienienia, które ostatnio pojawiły mi się na policzkach i wokół nosa, bo Revlon(co prawda jedna warstwa), ale nie ogarnia tego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, ja mam cerę naczynkową i radzi sobie z nią świetnie, kryje ładnie po jednej warstwie, a po dwóch na prawdę nic nie przebija.
      Zapytaj o próbki w aptece, ja nie miałam problemu, żeby dostać ; )

      Usuń
    2. będę musiała spróbować i mam ogromną nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  8. Łoo niezłe krycie. A cena zbliżona do Revlona na promocji więc nie ma tragedii. Muszę zapytać o próbki bo jestem bladziochem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zachęcający . Chętnie rozejrzę się za próbkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. kto bogatemu zabroni

    OdpowiedzUsuń
  11. o to jakaś nowość, zupełnie nie znam, podoba mi się krycie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze kryje to go chyba chce, bo jednak nakładając milion warstw mam czasem dość : p krem, filtr, podkład : p

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety w okolicznych aptekach twierdzą, że nie mają próbek podkładów. Szkoda bo chciałabym najpierw zobaczyć czy chociaż kolor by mi pasował a nie kupić w ciemno :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. używam kremu pharmaceris na naczynka, ale już ostatnio zastanawiałam się jak ten fluid sprawdziłby się u mnie latem :D szkoda, że tylko 2 kolory do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a nie zapycha? tak jak to czasami bywa w przypadku kryjących podkładów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie : ) no przynajmniej ja nie zauważyłam żadnych 'nieprzyjemności' na twarzy ;d
      także pod tym względem również serdecznie polecam ; )

      Usuń
    2. ja jak na razie mam kilka próbek w odcieniu 01. Krycie moim zdaniem jest super, utrzymuje się na twarzy też bez zastrzeżeń, ale jedno ogromne ALE - podkreśla u mnie suche skórki w taki sposób, że jeszcze żaden podkład chyba tak tego nie robił (nawet nie byłam świadoma, że tyle mam tych skórek dopóki nie użyłam pharmaceris :( ). Jestem w trakcie kuracji przeciwtrądzikowej, ale porządnie nawilżam twarz i inne podkłady, które mam nie podkreślają tak skórek jak pharmaceris (mogę nawet powiedzieć, że są wręcz niewidoczne, może tylko te przy nosie trochę widać). Dlatego rozważam zakup produktu, cały czas próbując różnych kremów nawilżających pod podkład, może z którymś z nich pharmaceris będzie wyglądał lepiej.

      Usuń
    3. ja mam suchą skórę i na prawdę poważny problem z suchymi skórkami, wiele podkładów źle u mnie wygląda. Ale Pharmaceris mnie pod tym względem zaskoczył, bo wygląda nieźle nawet na suchej buzi, a na nawilżonej to już perfekcyjnie ;)

      Usuń
  16. baaaardzo podkreśla suche skórki + wysusza

    OdpowiedzUsuń
  17. hm ciekawy niestety w większości takie kremy są bardzo ciemne a jeśli ktoś stosuje spf 50 to jest zazwyczaj blady

    OdpowiedzUsuń
  18. Też go testuję i sprawdza się bardzo, mam jednak próbkę 02, a chciałabym zobaczyć jak wygląda 01.
    Myślisz, że tym fluidem można zastąpić filtr, czy nie za bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam rożnie, raz na krem z filtrem spf 50, raz na krem zwykły. nakładam dość solidną warstwę także myślę, że taka 'coś tam' chroni ; )
    nie ma żadnego podrażnienia od słońca, a moja skóra jest na to wrażliwa,
    więc myślę, że działa okay : )
    + używam pudru sypkiego bez talku, bądź skrobi ziemniaczanej (w celu przypudrowania ewentualnego błyszczenia), który nie ściera filtrów : )

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.