poniedziałek, 8 lutego 2016

Walentynkowa propozycja, Kok z warkoczami, Messy braided updo

Kolejna Walentynkowa propozycja : ) Ostatnio jedna z Was prosiła o fryzurę typu koczek. Dziś więc na specjalne życzenie bardzo efektowna fryzura z warkoczami oraz niskim kokiem z tyłu. Inspiracja tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=A-Dynlh3i-g&feature=youtu.be
Niestety, na taką pogodę ta fryzura nie jest najlepszym wyjściem, ponieważ szalik może naruszyć koczka, gdyż znajduje się dość nisko nad karkiem. Można zrobić go oczywiście wyżej, ale nie wygląda to już tak elegancko moim zdaniem.
W lato i na wiosnę sprawdzi się idealnie.


1. O porządnym rozczesaniu włosów nie muszę chyba już wspominać? ;d
2. My nie zrobiłyśmy przedziałka, ale jeśli chcecie możecie zrobić w dowolnym miejscu - na środku czy lekko z boku
3. Z jednej strony wydzielamy dość cienkie pasemko, które dzielimy na trzy i pleciemy dobieranego warkocza mniej więcej do wysokości za ucho
4. To samo powtarzamy z drugiej strony


5. Luzujemy warkocze, by nadać im objętości
6. Spinamy warkoczyki gumką z tyłu głowy i już taka fryzura wygląda ładnie według mnie : )
7. Włosy, które zostały z tyłu upinamy w koczka. Moim zdaniem najlepiej się prezentuje koczek lekko zwinięty w ślimaczka i podpięty wsuwkami.
Niestety, brakło mi wsuwek w kolorze włosów, dlatego użyłyśmy innych i te są widoczne ;c Ważne jest dobre dopasowanie wsuwek do koloru włosów.


8. Spryskałam lekko skończoną fryzurę nowym lakierem Batiste, który stał się moim ulubieńcem. Świetnie utrwala fryzurę i po lekkiej poprawce koczka, który miał problemy po starciu z wełnianym, grubym szalem, upięcie utrzymało się cały dzień i spokojnie trzymało się dalej. Rozplątałam włosy, ponieważ szłam już spać : )


... i efekt końcowy : )


Podoba Wam się?;3

15 komentarzy:

  1. Pięknie! To już nawet po części byłabym w stanie zrobić u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O a to ja sobie sama nawet zrobię ;) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urooocze! Niestety ja już przekroczyłam granicę, kiedy kok z tyłu wygląda ładnie, a zaczyna przypominać drugą głowę, na przykład Voldemorta... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tył można zmodyfikować:) zaplesc z tego warkocza np:)

      Usuń
  4. Zazdroszczę umiejętności! Śliczna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh dziękuję <3 staram się ćwiczyć na Monice jak najwięcej ;D

      /ola : )

      Usuń
  5. Piękna fryzura :) ja bym jednak je zosawiła rozpuszczone z tymi warkoczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też nam się podobało, przyznam szczerze ;3 ale miał być koczek to postawiałyśmy na koczek ;D

      /ola : )

      Usuń
  6. Rany jakie cudo! Takie upięcie z klasą

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.