środa, 25 marca 2015

tydzień w zdjęciach

jak widzicie na tygodniu w zdjęciach znalazła się, tak jak zapowiadałam - nowa świeczka yankee candle :3 i w dodatku z nowej edycji! cieszę się bardzo, bardzo :3  przeglądając ostatnio zdjęcia z moim Ukochanym, zaświtała mi w głowie myśl o czymś na kształt fotokalendarza (spokojnie - to nie przejaw samouwielbienia ;d(. kiedyś chciałam coś takiego podarować babci z moimi zdjęciami (od zawsze życzyła sobie takiej prezentu i doczekała się go :3), a dziś sama chciałabym mieć coś takiego. taki druk kalendarzy to według mnie fajna sprawa, jednakże potrzebowałabym pomocy Oli, ponieważ takie zdjęcia z telefonu jak widzicie powyżej niestety nie wchodzą w grę, zważywszy na rozdzielczość :c

11 komentarzy:

  1. ale smakołyki *.*
    na szczęście jestem objedzona :D bo dzisiaj siostry urodziny i narobiła smakołyków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) a jakie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłodniałam :) Ach te Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile smakołyków widzę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jestes piekna!:) Dotychczas widzialam tylko piekne wlosy ale stwierdzam ze pasują do całości:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taką cudowną gęstą grzywkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lubię tylko takie grzywki ;d
      sama grzywka u mnie ma 3 cm obwodu ponad

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.