sobota, 14 marca 2015

niedziela dla włosów

moja 'niedziela' dla włosów była dwuetapowa a właściwie przeistoczyła się w weekend dla włosów, ponieważ chciałam z jeden strony pokazać Wam efekt na włosach po oleju bania agafii, poprawa wzrostu (dlatego post pojawia się dziś, jutro nie wiem jak wyrobię się czasowo :3) o którym więcej napiszę już na dniach, a z drugiej chciałam zafarbować włosy, ponieważ (jak zwykle) z czubka głowy farba wypłukała się najszybciej :c ale jak już Wam pisałam, z racji tego, iż po farbie sante nie odczuwam żadnych przykrych dolegliwości, zamierzam trzymać ją około 3-4 godzin ; ) pamiętam, że tyle trzymane indygo chwytało bardzo zadowalająco, także liczę ma powtórkę z rozrywki.
dwa dni temu napisała na komentarzach do poprzedniej niedzieli jedna z naszych Czytelniczek (Ilierette), która miała podobne doznania przy farbowaniu indygo, khadi jak ja (tzn. mdłości, bóle głowy) i poradziła sobie z tym dodając olejek lawendowy wraz z hesh kalpi tone, także może jest szansa, że da się to jakoś przeskoczyć :3 jestem ciekawa Ilierette, czy po zmyciu wszystko było okay i równocześnie mam nadzieję, że to będzie jakiś dobry patent :3

olejowanie: zarówno na długość jak i na skórę głowy został nałożony olej bania agafii, poprawa wzrostu, trzymany był około 3 godzin na włosach. więcej o nim już niedługo :3
mycie: tradycyjnie emulgowanie oleju kallos, color, ponieważ miałam w zamiarze umyć szamponem alterra orzech makadamia bio&figa, a pamiętam, iż 'lubił' nie domywać mi włosów (mył najsłabiej ze wszystkich znanych mi alterra'ek, ale jednak włosy były po nim miękkie i gładkie, więc postanowiłam zakupić go ponownie). taka kombinacja na szczęście dała radę ;d
maska: 3 łyżki mlecznej maski, serical z łyżką oleju bania agafii, poprawa wzrostu
na końcówki, po wyschnięciu włosów został nałoży mój ukochany olejek do tego celu alterra, bio granat.
włosy zostały spięte w koczka ślimaczka nową gumką invisibobble.

produkty, które zostały użyte na 'niedzielę', z wyłączeniem maski mlecznej, serical, ponieważ była jej już reszta i muszę kupić kolejne na zapas :3
załączam również zdjęcie odkręconego oleju bania agafii, poprawa wzrostu, ponieważ nakrętka na 'click' się nie sprawdza z uwagi na fakt, że wraz z olejem wydobywają się nasionka, odkręcam zatem całość i przytykam palcem, przez który 'przedziera' się tylko olej, tym samym uniemożliwiając nasionkom przejście ; )

wieczorem drugi etap, czyli farbowanie, oczywiście nie wykorzystam dwóch opakowań, 100 g w zupełności wystarczy, drugie zostanie w zapasie na kolejne farbowanie ; )
a jutro zapraszam Was na 'rude wydanie' niedzieli dla włosów : )

37 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć takie gęste włosy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, masz przepiękne włosy. Za każdym razem je podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy-rewelacja! moje włosy to 1/5 Twoich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do indygo - dodanie tego nie wpłynęło znacznie na kolor. Co ciekawe w tej mieszance ziołowej są zioła, które zwykle są w hennie i są obojętne dla koloru (amla). Martwiłam się trochę o ten hibikus, ale jest dobrze. Dodatkowo olejek lawendowy całkowicie zatuszował smród od indygo. Jest to duży sukces
    Jednak z ostatecznym werdyktem poczekam do jutra, bo jeszcze kolor dojrzewa, więc jest szansa, że będzie jeszcze ciemniejszy. Dla ciekawskich efektu wrzuciłam zdjęcie na instagram. Jeśli się wyrobię będzie na tą niedzielę dla włosów, jeśli nie to na następną. Źle sobie to w czasie rozłożyłam.

    PS: Mały błąd w nicku, pominęłaś pierwszą literkę, ale to szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błąd został poprawiony, w ogóle spojrzałam na login za krótko, a małych literek już nie ogarniam, a jak jeszcze jest I obok l to już w ogóle ;D
      widziałam efekt na instagramie, tzn właściwie na komputerze, bo telefon lubi przekłamywać kolory :3 bardzo fajny kolor wyszedł i jak włoski lśnią!
      ja kiedyś dodawałam lawendowy olejek do indygo, ale smród był dalej wyczuwalny :c no nic spróbuję jeszcze kiedyś :3

      Usuń
  5. Ciekawa jestem czy ludzie Cię zaczepiają na ulicy z powodu twoich włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  6. spadaj z tymi swoimi idealnymi włosami -,0- BO MI SIĘ SMUTNO ROBI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, spadnę tak do kolejnej niedzieli :d ;* daj spokój, nie ma powodu do smutku :O

      Usuń
  7. Taka długość i gęstość to chyba moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby mi ktoś kazał opisać, jakby wyglądały moje wymarzone włosy, pokazałabyn po prostu zdjęcie Twoich <3 cud miód

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, takie komentarze są niezwykle motywujące do dalszych działań pielęgnacyjnych : ) dziękuję ;*

      Usuń
    2. Tak, dokładnie tak - zawsze, jak myślę o idealnych włosach - widzę przed oczyma Twoje :):)

      Usuń
  9. Są przepiękne, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wygladaja zjawiskowo :)! Ciekawa jestem, czy patent na farbe pomoze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na chwilę obecną i tak 'muszę' wykorzystać farbę sante, na indygo muszę się nastroić psychicznie ;d

      Usuń
  11. Fantastyczne włosy, nie mogę przestać zachwycać się nimi!
    Jak sprawdza się u Ciebie Kallos Color?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!;*
      hm, jako maska po myciu jest straszny ;d używam go jedynie do emulgowania olejów :3 i właśnie w tym celu go kupuję, bo jest genialny w tej materii
      i co najważniejsze - 'pachnie' strasznie chemicznie, więc nie mogłam go znieść kiedy jeszcze próbowałam coś z niego wykrzesać ;d
      : )

      Usuń
  12. po samym ślimaczku tak Ci się ładnie kręcą?? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ; ) z czasem oczywiście za sprawą różnych czynników, szczególnie atmosferycznych ;d skręt się rozluźnia, a jak można zaobserwować na niedzielach dla włosów, które dodaje wychodzi za każdym razem inny skręt ;d : ) nic więcej z nimi nie robię, bo po prostu nie umiem ;D

      Usuń
  13. Olu, czy zdradzisz mi, do jakiego fryzjera chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Moniką zamawiamy sobie fryzjera do domu ;d ponieważ od razu podcina zarówno mnie jak i Monikę ;d
      http://salon-piekna.pl/fryzjerstwo/
      ;* jakbyś chciała wiedzieć coś więcej to napisz Kochana maila ;*

      Usuń
    2. Dziękuję!!!
      Ta fryzjerka ma bardzo przystępne ceny! A widzę zarówno po Tobie jak i po Monice, że świetnie ścina włosy! Dziękuję Ci bardzo!!! :*

      Usuń
  14. Piękny skręt :) ciekawa jestem tego oleju bania agafii. Używam z tej firmy balsamu aktywator wzrostu włosów i z tego produktu jestem bardzo zadowolona. Po efektach widzę, że muszę wypróbować również inne specjały agafii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy przeglądam NDW u Anwen zawsze patrzę czy nie ma tam Twojej ;-) Masz super włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. lepsze włosy niż u Anwen!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.