czwartek, 8 października 2015

Goose Creek, White Pumpkin Ginger

W ramach współpracy ze sklepem Pachnąca Wanna dostałyśmy możliwość wyboru kilku zapachów z nowej jesiennej kolekcji marki Goose Creek. W tym miejscu chciałabym pochwalić sklep za postawę, jaką się wykazał, kiedy okazało się, że świeca dotarła do nas lekko potłuczona. Świecy nie musiałyśmy odsyłać, a dodatkowo przesłano kolejną. Ponadto kiedy okazało się, że zapach trochę dubluje się ze wcześniejszą świecą sprzed kilku miesięcy, bez problemu mogłam wybrać inny zapach. Wszystkie sklepy powinny wziąć przykład : )
Lekko stłuczoną świecę o zapachu Pumpkin Pie wzięła Ola, ponieważ ja mam już podobną. Pali ją umieszczoną w dodatkowym szklanym naczyniu tj. w wazonie. Nie ma z nią żadnych problemów. Pali się równo i czysto, a zapach jest intensywny, pierniczkowy. Kilka dni temu piekłam dyniowe muffiny i tak właśnie pachniały.
Moim zdaniem wyroby tej marki to najlepsze z jakim miałam do czynienia. Piszę o tym przy każdej możliwej okazji, ponieważ uważam, iż ciągle u nas są mniej popularne niż Yankee, a zasługują na poznanie.
Gdy oglądałam katalog z nowościami nie mogłam się zdecydować.Wszystkie jesienne zapachy wydawały się odpowiednie, a wybór nie był prosty. W końcu postawiłam na moje ulubione nuty i nie zawiodłam się. O pozostałych zapachach kiedy indziej, a dziś przedstawiam Wam jej wysokość Dynię : )


Jak widać nie są to puste słowa - świeca naprawdę ma kształt dyni <3 jest piękną jesienną ozdobą każdego mieszkania. Wygląda obłędnie. Słoik ma kształt dyni, a zakrętka jest ciężka, metalowa i upodobniona do ogonka dyni.
Zapach już na pierwsze niuchnięcie różni się od klasycznej świecy dyniowej. Ich zapachom zazwyczaj bliżej do pierników, mają maślaną nutę, czuć w nich ciasto. Ten jest zdecydowanie mniej pierniczkowy, ale bardziej imbirowy. Czuć w nim lekką nutę skórki cytrynowej i wanilii. Pierwsze skrzypce gra kremowa biała dynia, której najczęściej używa się do wypieków słodkości oraz pikanteria imbiru.
Aromat jak w przypadku wszystkich świec Goose Creek bardzo szybko rozchodzi się po mieszkaniu i już po kilku minutach możemy się nim cieszyć. Jest bardzo esencjonalny i intensywny, a także trwały.

Cena to 95 zł.
Świeca będzie umilała nam wieczory przez długie tygodnie, ponieważ aż 150 godzin. Spójrzcie na nią tutaj, klik : )

2 komentarze:

  1. Mmmmm brzmi świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie świeca kojarzy mi się bardziej ze zniczem niż pokojowym czasoumilaczem :) Ale może zawartość słoika przypadłaby mi bardziej do gustu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.