środa, 18 listopada 2015

tydzień w zdjęciach


Ten post nie powinien się nazywać tydzień w zdjęciach, tylko jedzenie w zdjęciach ;d jak widać na załączonych obrazkach długie okienka na studiach sprzyjają poszerzaniu horyzontów smakowych.
Wielkim hitem minionego tygodnia są nowe smaki kawy z kawiarnii Costa - moja ulubiona to szarlotka, a Oli miodowo-pralinkowa <3
Sam cukier, wiemy ;p ale co poradzić, kiedy w takim zimnie, deszczu i wietrze trzeba czekać na autobus, a on jak na złość się spóźnia? Kupiłam ostatnio również dwie nowe herbatki. Jedna to herbata sypana z serii jesiennej ze sklepu 5 o'clock o nazwie Good Morning : )
Uświadomiłam sobie dziś w trakcie dnia, że chyba po raz pierwszy odkąd pamiętam udało mi się skompletować wszystkie moje jesienno-zimowe niezbędniki. Oby tak samo poszło mi na wiosnę, dlatego już teraz rozglądam się za niektórymi ubraniami, akcesoriami i butami. Wspominałam ostatnio, że planuję kupić nowe obuwie sportowe. Zainteresowała mnie oferta sklepu http://salewa.sklep-luz.pl/
Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale przesyłka jest za darmo, więc może pomyślę o nich na wiosnę : )

16 komentarzy:

  1. Ile smakołyków! U mnie za to dzisiaj zostało skonsumowane Ptasie Mleczko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego jedzonka :D Słodkości to jedno, ale te burgery wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. milka-oreo... rozmarzyłam się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności <3 Uwielbiam patrzeć na twoje włosy są takie piękne i ten kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra, nie, nie wchodzę, bo zgłodniałam! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia :) + mam podobne zdjęcie z batonikiem Milka Oreo i paznokciami w kolorze fioletu Milki. Nieskromnie mówiąc, powinno trafić do reklamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to moje Katowice! :)
    I tyyyyle dobroci :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć dziewczyny,
    mam pytanie do Moniki. Powiedz mi kochana, czy henna red, to raczej kolor bardziej rudy, czy zdecydowanie bardziej czerwony? Szukam rudej henny, włosy mam mniej więcej średniego brązu z mnóstwem refleksów i chciałam dodać im trochę rudości, ale nie czerwieni. Ale z tego co widzę ciężko o coś co będzie rudym brązem, w większości przypadków wpada to w czerwień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henna red to typowa rudość. Najbardziej ruda ze wszystkich : )

      Jeśli włosy masz takie jak mówisz to powinna dać Ci ciemno rude włosy : ) takie kasztanowe

      Usuń
    2. Pani w sklepie powiedziała, że to czerwień i tak samo napisane jest na opakowaniu.
      Własnie mam takie refleksy, miejscami ciemniejsze, miejscami jaśniejsze i kasztan byłby cudowny ale nie wpadający w czerwień. <3

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc, zabiorę się więc za farbowanie niedługo : ))

      Usuń
    4. Panie w sklepie mówią różne rzeczy ; p sama się o tym przekonałam. I jestem pewna na sto procent, że ta henna wychodzi najbardziej intensywnie i najbardziej rudo ; )

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.