wtorek, 4 sierpnia 2015

Illusive Lingerie, Red dream

Tym razem zdecydowałam się na wybór biustonosza firmy Illusive. Zbieram doświadczenia i smakuję różnych marek. Szczerze najmocniej polecam właśnie tą dzisiejszą ;)


Ja wybrałam model, który był na wyprzedaży za 69 zł. Niestety teraz już nie można go kupić. Nie wiem czy jeszcze wróci :c
Na zamówienie trzeba czekać około 10 dni od zapłaty. Dni te zawsze dłużą się w nieskończoność dla mnie, kiedy nie mogę się doczekać przesyłki.
Do biustonosza został dołączony płócienny woreczek z logo marki, zawiązywany na kokardkę. Uważam, że to wspaniały dodatek. Jest jednocześnie praktyczny, ponieważ przechowuję w nim bieliznę.


Biustonosz został uszyty według moich wymiarów, dzięki czemu jest idealnie dopasowany. Dużo lepiej trzyma biust niż moje poprzednie szyte ręcznie staniki innej firmy. Podtrzymanie jest tak samo dobre jak w Rilke, jednak Rilke nie ma tak miękkiej gumki, wykończeń i po całym dniu noszenia czasem go odczuwam, potrafi się wbijać w skórę pod biustem.
Ten jest mięciuteńki, delikatny, a jednocześnie porządnie wykonany. Materiał, z którego wykonane są ramiączka i obwód nie są mocno rozciągliwe, co gwarantuje podtrzymanie i wygodę zarazem. Przez cały dzień nie czuję go na sobie. Aż szkoda zdejmować ;d
Nie ukrywam również, że jest przepiękny i wyjątkowo przypadł mi do gustu <3

Ostatnio pojawiła się nowa kolekcja na stronie i stanowczo zbyt często ją odwiedzam ;d  Spodobał mi się pewny kremowy model.
Żeby zachować pozory, że wcale nie chcę go zamówić, poprzeglądam przez chwilę to co mój brat (nie wyłączył kart kiedy odszedł od laptopa ;d), a być może http://www.body4you.pl/ przyciągnie moją uwagę na dłużej ;d summa summarum brat korzysta w oferty sklepu i jest jak najbardziej zadowolony : )