wtorek, 11 sierpnia 2015

nowości, pończochy ;3

Z dwóch par pończoch, które pokazujemy dziś na blogu jedna pochodzi ze sklepu Greta Vintage Store, a druga z Allegro.
Pończoch z Allegro nigdy wcześniej nie zamawiałam i na pewno już nie zamówię. Spotkało mnie dużo nieprzyjemności z samym sprzedawcą, a ponadto pończochy okazały się źle wymierzone i rozmiar, który kupiłam jest za mały. Kolor również jest zupełnie inny niż na zdjęciach z aukcji.
Na szczęście Ola jest drobniejszych wymiarów (między innymi dlatego zdecydowałyśmy się wspólnie biegać póki jeszcze jest ładnie na dworze, nawet przeglądałyśmy wczoraj stronę http://www.butydobiegania.pl/, mimo wszystko chcemy dorwać coś tanio (ten słomiany zapał 'aktywnościowy'; neologizm spowodowany upałem ;d), a jak na razie lepszej oferty nie znalazłyśmy ;d) więc na nią powinny być dobre i właśnie w jej ręce (a może nogi ;p ) trafiły). Oby się dobrze nosiły : )



Same pończochy to pończochy vintage, więc rarytas dla kolekcjonerek. Są to FFy z wykończeniem Cuban. Nie są transparentne, należą raczej do grubszego splotu. Kosztowały 50 zł.
Podobnej grubości są drugie pończochy - Dopia Rette RHT 30 den. Są to również pończochy vintage, z wzmocnionymi palcami i piętą, gładkie, czarne o splocie micromesh, czyli wyjątkowo trwałe.
Kupiłam je, bowiem brakowało mi klasycznych, czarnych pończoch.