środa, 12 sierpnia 2015

Nowość, Nyloness, Pas do pończoch Eleni Contrast

Brakowało w mojej garderobie pasa w jasnym kolorze i długo zastanawiałam się nad konkretnym modelem. Postanowiłam tym razem zdradzić sklep Greta Store i zakupy poczyniłam na 'nylonach' : )
Chciałam pas o klasycznym kroju, zapinany z tyłu, nie przesadnie niski, ale też nie wysoki. Taki by lekko spłaszczał brzuch, ale był wygodny do noszenia.


Pas tej firmy zdaje się być ekskluzywny, posiada platerowane 24 karatowym złotem żabki i regulatory. Dodatkowo wygrawerowane jest na nich logo marki.
Jest wykończony gipiurą, ma dekoracyjne przeszycia oraz falbankę na dole.
Podwiązki są węższe niż u moich poprzednich pasów, mają 1,6 cm.
Mój jest w kolorze brzoskwiniowym, lekko wpadający w łosoś. Przód satynowy, błyszczący.
Kosztował 119 zł i po pierwszej przymiarce okazał się być niewiarygodnie wygodny.
Zaraz dokończę post 'Włosy latem', w między czasie przeglądam fototapety ze strony http://www.indecotrojmiasto.pl/, korci mnie to strasznie od jakiegoś czasu ;d ale to już może we własnym mieszkaniu, skoro moja mama ma takie rewolucje w planach ;d