wtorek, 4 sierpnia 2015

Ecolab, Nawilżająca maska do włosów

Maskę tą zamówiłyśmy obydwie z Olą, ponieważ koło takiego składu trudno przejść obojętnie ;d Wszystkie kosmetyki marki Ecolab mają fantastyczne składy, dlatego ja skusiłam się jeszcze na jeden z szamponów. Myślę, że to nie ostatnie produkty tej firmy, pomimo, iż u mnie nie do końca maska się sprawdziła. U Oli zaś włosy są po niej zachwycająco miękkie i piękne.


Maska przychodzi do nas zamknięta w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie informacje na temat kosmetyku. Pojemność słoiczka to 250 ml. Jest on zakręcany, przykryty ochronną folią. Oderwanie tej folii przyniesie niesamowite doznania zapachowe. Maska pachnie przepięknie. Jest to zapach słodki, o dużej intensywności, przypominający brzoskwinie w syropie. Utrzymuje się po myciu na włosach przez kilka godzin, co jest plusem, ponieważ ten zapach mogłabym czuć cały czas <3
Wydajność jest raczej średnia. Konsystencja nie jest odpowiednio gęsta, przez co lubi spłynąć zarówno z dłoni, jak i z włosów, co zmniejsza wydajność jeszcze bardziej.
Liczyłam na gęstą, maślaną maskę. Niestety tej bliżej do lekkiego balsamu. Na szczęście pomimo braku silikonów jest odpowiednio śliska i gładko rozprowadza się po kosmykach, szybko w nie wsiąkając.


Maska nakładana u mnie po myciu, niezależnie na jak długo, daje zawsze ten sam efekt. Włosy są miękkie właściwie już od samej aplikacji. Podczas spłukiwania nic nie daje znać, że coś będzie nie tak.
Niestety, po odsączeniu wody pojawia się problem z rozczesaniem, końcówki bardzo się plączą. Kiedy już wyschną sprawa trochę się polepsza, niestety ostatnie kilka centymetrów końcówek wygląda wyraźnie gorzej, w ciągu dnia plątanie nie znika, mimo aplikacji olejku silikonowego.
Dlatego pożegnałam się z takim zastosowaniem maski i od dwóch tygodni nakładam ją przed myciem na około godzinę, najczęściej wzbogaconą dodatkowo łyżką dowolnego olejku.
Dzięki temu włosy po zmyciu szamponem maski, są ciągle gładkie i miękkie. Końcówki nie puszą się. Ja zawsze wtedy jeszcze na chwilę nakładam jakąkolwiek odżywkę, by ułatwić sobie rozczesywanie.
Efekty po takim zastosowaniu pokazałam w ostatniej niedzieli, klik : )

Składnikami maski są m.in. :
Olej z pestek brzoskwini, Olej ze słodkich migdałów, Masło shea, Olej sezamowy, Olej arganowy, Ekstrakt z korzenia imbiru, Mleczko pszczele.

Cena to około 25 zł, w zależności od sklepu.

Wracam do przeglądania http://akma-niedomice.pl/, myślę nad jakimś porządnym miejscem 'do pracy', bowiem jednak ciężko mi się uczyć w moim 'centrum dowodzenia' w postaci łóżka, sen zawsze wygrywa ;d

Wracając do maski, miałyście? Jeśli tak to jak się sprawdziła?: )

18 komentarzy:

  1. Zachwycił mnie ten emolientowy skład, myślę, że wkrótce ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Składniki podobają mi się,całkiem ciekawa ta maska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dość wysoko olej sezamowy! Kusi, kusi... :)
    Mam pytanie dotyczące tego pięknego biustonosza. Co to znaczy, że był robiony według Twoich wymiarów? Szyty pod Ciebie? Na tej stronie podaje się swoje wymiary i oni szyją dla Ciebie stanik w wybranym wzorze? Coś chyba źle zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podałam Pani ze sklepu wymiary podczas zamawiania i jest uszyty wg moich wymiarów, dlatego jest tak idealnie dopasowany : )
      Zamówienie możesz składać przez stronę lub przez FB wiadomości (ja tak zrobiłam)

      Usuń
    2. Ojej, to wspaniała sprawa! Tylko tak się zastanawiam, co wtedy, gdy jednak okaże się, że nie pasuje? Mam na myśli to, że wymiary będą w porządku (oczywiście, skoro podane zostały przez nas po dokładnym zmierzeniu :)), ale np. okaże się, że fason, model jest zupełnie niefopasowany do kształtu naszego biustu? :/

      Usuń
    3. Musiałabyś napisać do sklepu i się dopytać. Wydaje mi się, że jest możliwość zwrotu, także bez obaw ; )

      Usuń
    4. Rozumiem. :) A mają stronę internetową? Chciałam przejrzeć ofertę. Czy wszystko "ma miejce" na fb? ;)

      Usuń
    5. http://illusivelingerie.bigcartel.com/
      Tu jest strona ;) możesz też przejrzeć instagram, tam są dodawane zdjęcia klientek na przykład ; )

      Usuń
  4. Nie miałam ale skład ma bardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład mi się podoba jednak to platanie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety u mnie się średnio sprawdziła po myciu ;<
      Za to przed myciem super : )

      Usuń
  6. wiązałam z tą maską większe nadzieje , fajny skład , powinna lepiej się spisać

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że będzie idealny, ale nawet jeśli nie jest.. .to nic :) kiedyś kupię jak skońćzy mi się moja wielka maska z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamierzam kupić jeszcze inną wersję i dać firmie kolejną szansę : )

      Usuń
  8. Sprawdzony i zdecydowanie godny polecenia produkt ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kusi mnie ta maseczka przeokrutnie - a że za kilka dni robię zamówienie na lawendowej szafie, to coś czuję, że sama wskoczy do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.